Friday 10 January 2014

SESI SUAI KENAL

Assalammualaikum WBT

hari ni berkenaan dgn tittle kita,saya nak intro pasal saya, empunya blog chenta lara ni..hehe ...
Nama: Natasya Nadia bt Dahalan
Umur: 22 tahun
Status:Single but not available
Diploma in Physiotherapy student !
Kedahan/Penang

kenapa wujud blog ni??
sebab saya nak berkongsi semua info produk berkenaan Shaklee kepada semua..
saya merupakan agen sah Shaklee tau (SID 1083321)..dan jugak pengguna produk skincare Shaklee
saya rasa ramai yang dah tau pasal Shaklee ni kan?
sebab bila login facebook ja mesti ada iklan produk Shaklee..sbb produk ni dah hot dengan hasilnya yang superbb !! JOM  visit facebook dan fb page saya !
Hanya harga terbaik saya tawarkan tau !




okay cukup-cukup la membebel kan?

p/s : sapa-sapa yang suka buat video parodi yg lawak & upload ke youtube boleh try link Maharaja Lawak ni..mana tau boleh menang Macbook Pro ! sapa tak nak kan ? jangan tiru bobo & syasya tau ! hahahaha
klik link ni tau !



No comments:

Post a Comment