Tuesday, 14 January 2014

RESEPI SALAD BUAH YANG MUDAH,CEPAT !

ASSALAMUALAIKUM.. & HAI

sebelum tu saya nak ucapkan SALAM MAULIDUR RASUL kepada semuat umat Islam.
hari ni saya nak kongsikan menu breakfast saya..hehehe xdak keja sangat kan?
salad buah yang senang dan sedap homemade dari cik tasya.

hanya perlu

3 biji buah(epal hijau,epal merah,oren)
 **kalau nak sedap lagi boleh letak anggur ke strawberry ke.ikut tekak masing-masing ye..
mayonis(2sudu)

garam (secubit) kalau tak nak letak pon boleh

cara-cara nak buat sangat la mudah..just potong ,campur & gaul je !
jom tengok gambar !




setelah siap digaul selepas 4 step kat atas maka tercipta la heheheh


jeng jeng jeng !!




ok cukup kot utk hari ni..hehehe!!
thank you sbb sudi baca !!

p/s:eleh salad buah je pon...senang je kan?saja nak kongsi menu sihat hari ni..kalau tak asyik makan telur je ..hari cuti blogger semua buat apa?tido je ke? heheh




1 comment:

  1. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete